כתובת

משרד ראשי: אזור תעשייה דרומי, קרית שמונה

דוא"ל

צור קשר

אם אתם לפני בניית בית פרטי - זה הזמן לאסוף השראה לתכנון בית. קיים מגוון אדיר של סגנונות ודוגמאות ברחבי הרשת מהן ניתן לקחת השראה

השראה לתכנון בית פרטי

השראה לתכנון בית החלומות: תכנון הבית החדש הוא השלב החביב על מרבית הבונים

 

שאלה: שלום טניה, היכן אפשר לקבל השראה לתכנון הבית העתידי שלנו? הבניה עצמה עדיין רחוקה והמגרש נמצא בשלב הפיתוח – אך בינתיים היינו רוצים להיסגר על הסגנון והכיוון הכללי ולראות כמה שיותר דוגמאות.

אחד היתרונות הגדולים ביותר בבניה עצמית הוא האפשרות שניתנת לנו לעצב את הבית כפי שחלמנו וכפי שאנחנו אוהבים. אין ספק שהשלב הראשוני, בו מתכננים את הבית החדש, הוא מהשלבים המעניינים והמשמחים ביותר בפרויקט – תחושה שזה בידיים שלנו, זה קורה, והחלום מתגשם.

רושם ראשוני הוא מרכיב מרכזי בחיינו והוא נמצא בכל מקום. אם נודה באמת, בדיוק כמו שנרצה לגור בבית חלומי, כך נרצה שירגישו האנשים שיכנסו אליו.

ישנם אנשים עם חזון ברור לאיך יראה הבית שלהם ודווקא ההשראה המתפרצת היא זו שגרמה להם לרצות לבנות, ואחרים צריכים לראות, לטעום, להתלבט ולשאוב רעיונות ממקורות רבים.

מאיפה ניתן לקבל השראה לתכנון הבית שלנו?

 

האפשרויות לקבלת השראה הם מגוונות למדי: החל מאתרי אינטרנט ועד להסתכלות אישית פנימה. ונתחיל דווקא מהסוף להתחלה – הסתכלות פנימה היא ניסיון להבין מה משרה בכם רוגע ומה הם הדברים שמצליחים להשפיע עליכם לטובה. דוגמא לכך יכולה להיות אדם שמאוד אוהב ספרים וקריאה, ותכנן את ביתו באופן כזה שכמעט בכל פינה בבית ניתן יהיה לשבת בנחת ולקרוא, לכן מדפי ספרים יהיו חלק משמעותי ובולט מאוד בבית. אנשים חובבי אווירה כפרית ורומנטית בנשמתם יעצבו את הבית בגוונים חמים ויתנו מקום לעציצים, לספרי בישול, יעדיפו פרקט על ריצוף רגיל ויבחרו במטבח רחב וגדול שישדר תחושה של בית חם. בתכנון הבית שלכם הבליטו את הדברים שעושים לכם טוב.

אתרים שימושיים לקבלת השראה (דרושה הרשמה חינמית):

אתר www.houzz.com – האתר מוקדש כולו לארכיטקטורה, עיצוב פנים והום סטיילינג. הקטגוריות שבו מחולקות לפי סוגי החדרים בבית. מומלץ להשתמש באפשרות החיפוש והקטגוריות למעלה.

אתר www.pinterest.com – האתר מאפשר לצפות במאות ואלפי תמונות הקשורות באמנות ובין היתר בעיצוב ותכנון הבית – מטבחים, חללים פתוחים, גינות, גופי תאורה, קירות, טפטים ועוד. לא מעט מעצבים ואדריכלים מקבלים גם הם השראה מהאתר הנפלא הזה.

דרך נוספת, היא הדרך הישנה והטובה, היכנסו לגוגל תמונות, חפשו סגנון עיצוב שיכול לעניין אתכם ושמרו את התמונות שאהבתם כדי שתוכלו להציגם לאדריכל או למעצב שאיתו תחליטו לעבוד.

מושגים לחיפוש באתרים ובגוגל: Exterior (חיצוני) ו Interior (פנימי). ניתן לשלב מושגים כמו Modern Exterior  (עיצוב חיצוני מודרני) או Rustic interior (פנים כפרי).

מומלץ לעשות סיור בהרחבות באזורנו, לראות דוגמאות לבתים בנויים. בנוסף, כדאי להיפגש ולשוחח עם אנשים שכבר בנו את ביתם – אתם תופתעו כמה תובנות יש להם. נסו לא ללכת אחרי העדר, לדוגמא: אם כולם עשו בריקים בסלון –  אתם יכולים להבריק בטפט מדהים שיבדיל אתכם מאחרים וישקף את הטעם האישי שלכם (מה גם שניתן להחליפו בקלות ובזול כשרוצים לעצב מחדש).

 

מי שמשלים את הפאזל הוא למעשה האדריכל שמתכנן את הבית שלכם. בעזרתו, תוכלו להשלים את התמונה בראשכם תוך התחשבות במגבלות הבניה, סביבת המגרש, ברצונכם האישי וכמובן בתקציב שיש לכם.

 

אשמח לסייע לכם בכל שאלה,

טניה סוסלובסקי – ‘קונספט’ אדריכלות ועיצוב פנים

אדריכלות, תוספות בניה וטיפול בהיתרים מול הרשויות

נייד 058-4091089 מייל: tanya0910@gmail.com

 

המאמר פורסם בעיתון ‘חדשות הגליל’ במדור ‘בונים בכיף’ 

מאמר על השראה לתכנון בית פרטי

לחץ להגדלת התמונה

 

ניווט באתר:

מאמרים נוספים בנושא אדריכלות ובניית בית

עמוד ראשי

    בואו נדבר על הפרויקט שלכם - צרו קשר

    קרית שמונה: 058-4091089טלפון
    info@3dmodel.co.il :מיילאימייל

    קונספט

    אדריכלות בצפון

    כתובת: מתחם הגפן, איזור תעשיה דרומי קרית שמונה
    058-4091089

    up
    Close

    השאר מספר נייד ונחזור אליך בהקדם


      * מס' נייד

      השאר מספר נייד ונחזור אליך בהקדם

      תחזרו אלי

      WhatsApp שלחו הודעה לווטסאפ
      Skip to content